Tuesday 11 February 2014

Februari, short and full!

Hello lezers,
Hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het heel goed!
Februari is een maand met veel belangerijke gebeurtenissen.

Twee weekends geleden moest ik voor de Circolito's team koken, omdat we een theatercursus hebben gevolgd. Het was heel tof en leuk,want ik heb ook in het Nederlands gespeeld. We hebben lekker pasta gegeten en een mooie workshop gehad!

Laaste weekend ging ik naar de " Eenwieler Conventie". Ik kan (nog niet) op een eenwieler rijden, maar ik heb daar voor de eerste keer geprobeerd. Er waren veel jonge mensen die veel kunnen doen en ik was (soms) klein beetje jaloers.
Mijn ogen kunnen niet vergeten kinderen van 5 jaar op een giraf!!! MAMMA MIA! 
Mijn ogen junnen niet vergeten de races van hoogspringen en verspingen, natuurlijk rijden zijn eenwieler!
Dit is ook deel van mijn EVS en ik vind het heel leuk! ((:
Op dit evenement heb ik heel interessant workshops gevolgd. Zaterdag avond was een optrede van een mentalist. Voor mij was het een klein beetje moeilijk om te begrijpen, maar was toch leuk!
Zaterdagavond heb ik in de Bar geholpen, met een andere man. Het was een heel lange avond, moe, maar zeer aangenaam.
Op Zondag was de Basketbaltoernooi. Ik heb foto's van de verschillende ploegen gemaakt en ik heb de prijs samen met Lieven gemaakt.
Circolito heeft geen prijs gewonnen, maar ze hebben een andere manier om op te vallen gevonden: de sympathie!




Op vrijdag komt mijn mamma voor "CircoliTOONweekend" (:
Ik moet ook optrede op zondag! Het zal mijn eerste optreden zijn op het Belgische grondgebied!! Ik verwacht u allemaal op deze grote gebeurtenis, mis het niet!


In bijlage vindt u alle foto's van de basketbaltoernooi ploegen en u vindt enkele foto's van de Eenwieler Conventie.

Tot de volgende,

Naomi



No comments:

Post a Comment